5/08/2016

Sunday Morning - The Velvet Underground

早安,

今天是我的第一個母親節

起床的時候看見身旁的女兒只想著此刻可以停留的久一點

3個月又18天

有時候還有那種她還在我肚子裡的感覺

那些日子裡她是我的一部份,而我則是她的全部

現在她的生命中多了爸爸、阿嬤、小阿姨、還有很多很多的家人

未來她還會有很多的朋友

但是她仍然是我的一部份。




我愛妳,寶寶

媽媽這輩子做的最好的決定就是生下妳

看著妳可愛的臉,胖胖的臉頰以及雙下巴

媽媽再怎麼累都會因為看到妳而微笑

有一天也許妳會看到這篇文章

妳會知道媽媽永遠愛妳

就像我每天跟妳說的一樣




" Mama love you bebe Luna! "




----------

這裡是一個新的部落格

剛好在這個星期天,第一篇文章

用我最愛的Lou Reed的第一張專輯的第一首歌

也是他離開的星期天早上

Sunday Morning.


Sunday morning,praise the dawning

It's just a restless feeling by my side

Early dawning,Sunday morning

It's just the wasted years so close behind

Watch out, the world's behind you

There's always someone around you who will call It's nothing at all

Sunday morning and I'm falling

I've got a feeling I don't want to know

Early dawning, Sunday morning

It's all the streets you crossed, not so long ago

Watch out, the world's behind you

There's always someone around you who will call It's nothing at all

Watch out, the world's behind you

There's always someone around you who will call It's nothing at all

Sunday morning

Sunday morning

Sunday morning




沒有留言:

張貼留言